Selasa, 25 September 2012

Milk cotton Aran

Baru-baru ni customer yg palin setia request suruh saya buat shawl. nak warna merah katanya nak mecing dgn beg yg saya buat ari tu. Cari-cari punya cari benang apa yg sesuai ye. Juliana Yap cadangkan Milk Cotton sama ada sport atau aran memang cantik kedua-dua benang tu. Cari punya cari Milk Cotton Aran je yang ada warna merah. Oh saya  beli benang ni di http://www.cottonhousestore.com/. Cantik-cantik sgt benang.

Packing cantik je siap ada beg :)



Yarn ni sangat lembutttt saya suuukaaaa sangat. Benang ni berat 125 g memang besar compare dgn local yarn yg biasa 40 g je.


Tak sabar nak mengait shawl ni. Pattern dah jumpa dah yg senang-senang je tak reti nak buat yg susah hahahaha. Tpi pas raya haji bari start kut.

2 ulasan:

Jaw @ MyGamanBorNeo berkata...

hehehe ... saya pun ada beli benang jenis ni, mungkin hari ni sampai.

marinahunny berkata...

hahaha nanti update tau hehehe