Ahad, 3 Jun 2012

Kopiah nama

Lama tak update blog weehh. Sebenanrnya agak sibuk sebab nak siapkan tempahan. Saya ingat nak selesai semua tempahan dlm bulan Jun ni sebelum buka order utk tempahan raya. harap-harap berjaya. saya ingat nak buat stok skit sempena bulan puasa nanti tapi tengok keadaan sempat ke tak.

Ni sebenarnya tempahan kopiah officemate PB. Rupanya bersaudara plak. Hehehe kecik je dunia ni. Kopiah ni nak pakai raya nanti tapi dia mintak buat dulu. Saiz kepala baby 16.5 inci tapi dia miintak saya buat 17 inci. Alhamdulillah muat dan sempat lah raya nanti.



Kopiah untuk Rizqi dan Amsyar. Ini 1st time buat. Entry yg sebelum ni saya testing dulu. Hehehe takut tak jadi. Nak buh nama ni senang je rupanya. Ni saya belajar dari amani. Klik kat sini utk cara-cara mengait nama pada kopiah.

Suka sangat dah boleh buat kopiah ada nama. Ramai yg tanya tapi saya tak berani. tapi ni dah boleh buat nanti boleh bukak order hehehehehehe.

Tiada ulasan: