Selasa, 29 Mei 2012

Kopiah

Sebenarnya saya dah lama buat kopiah ni tapi dulu punya pattern suka ati, kadang-kadang tak jadi. Semua saya pakai hdc. Sekarang ni nk buat guna dc pulak.  Pastu ada yg request nak ada nama. Adoyaiii mcm susah je. Nasib baik amani buat tutorial camne nak buat kopiah ada nama. Hehehee senang je rupanya. Boleh tengok  kat tutorial amani ni ye. Terima kasih ye amani.

Ni yang saya buat. Testing dulu ye. Ada customer order 2 bijik, satu nama Amsyar, satu lagi nama Rizqi. Saya testing nama Amsyar dulu. Ni main hentam je ni tu yang jarak jauh skit anatara hurup pasal tak tau nak agak berapa banyak dc utk jarak hahaha.



Rasanya saya puas hati cuma tak tahu nak agak berapa round untuk dapat size yang ideal utk bayu. Lebar dah ada cuma berapa round untuk ketinggina. Mami Noor kata 14-15 round utk bayi dan kanak-kanak. 

Tiada ulasan: