Sabtu, 14 Julai 2012

Crochet books collection

Pagi tadi kemas-kemas almari buku dengan majalah-majalah lama nak susun balik. Susun punya susun rupanya banyak jugak koleksi buku crochet saya ek hahahaa. Suka suka!



Buku Seni mengait tu adalah buku pertama psl mengait yg saya ada. Tapi dulu baca memang tak paham langsung. Hahaha sape yang ada buku ni tau lah kenapa tak paham hahaha. Tapi ok lah membantu jugak skit.


Ini lah almari kesayangan saya. Ni dah siap kemas ni. Kalu belum kemas tadi mau pengsan  tengok hahahaha. Kat tepi tu semua majalah lama. Oh ni juga adalah salah satu hobi saya selain mengait iaitu membaca dan mengumpul novel :) terutama novel seram dan thriller.



2 ulasan:

Jaw @ MyGamanBorNeo berkata...

wah bestnya semua buku original. saya kebanyakannya buku fotostat sj, mau beli yg ori huh!!! takut tengok harga hehehe

marinahunny berkata...

Yg buku jepun tu kak ipar yg punya. Ingt nk potostate jg sbb nt mau hntr. Sy klu ikutkan mau potostate je tp xtau plak nk pjm drpd sape hehehe