Jumaat, 30 Mac 2012

Colorful flowers

Sepupu saya Along yg comel tu dah call 2 kali bagitau nak keronsang bunga-bunga. Saya biasa buat banyak-banyak pastu dia kata nk jual kat kawan-kawan. Yang aritu dah habis lah tu dia call.

Pastu petang Rabu tu suami ajak gi Kemaman sebab ada kursus hari Khamis tu. Since Along duk kat Kemaman saya boleh buat sementara tunggu dia balik sekolah.



Banyak ni je yang termampu buat dari pagi smpai petang. Pastu nak tepek daun lagi, tepek pin lagi hahahaha. nampak senang tapi remeh.

 roses

pointed petal flowers. Saya ingat nk buat tutorial mcm mana nak buat bunga ni. Special utk kwn ku wina yg baru bergiat dlm bidang kait mengakit ni.

Lama sangat tak buat bunga-bunga ni, hampir terlupa hahahahaa.

Keronsang-keronsang ni akan dijual antara harga RM 1.50-RM 3. Saya bukan nak untung sangat sebab budak sekolah kan, saja bagi Along boleh dapat duit poket, Biasa kalu lepas jual dapat duit tu saya bahagi 2 dengan Along. Biar dia suka-suka jual je.

4 ulasan:

MakMonas berkata...

cantik dan cepat pulak ko buat byk2 tu wei, hahaha, aku lama ok membuat bunga2 ni, takpe niat ko tulus sangat tu mesti la nanti laku semua dan byk permintaan lagi, amin.

Jaw @ MyGamanBorNeo berkata...

Cantiknya ... saya pun hari ni projek kait bunga juga tapi saiz besar :) ... jari belum mahir kait benda2 kecil.

marinahunny berkata...

Ween,

Sian kat budak2 kan kalu mahal2. Saje suka2 la..

Jaw,
Sy x brp reti yg saiz besar heheheh

Tanpa Nama berkata...

Akak wina ni belognye best dulu rajin bace klakar gile sampai gelak guling2...skang ni xleh baca dah..hmmm :'(