Isnin, 13 Ogos 2012

Kopiah special edition

Ni kopiah order dari Kak Emi untuk suami nya. Kopiah ni bukan guna benang Nona tapi guna benang Unicorn yng beli dengan Juliana. Memang best sangat guna benang ni. Sesuai buat kopiah. Saya dah buat utk adik saya dan PB. Basuh banyak kali pun masih ok.


Dapat hadiah keronsang lagi. Terima kasih Ju. Benang ni dari Medan, mak Juliana poskan ke Penang dan dari Penang Ju poskan kepada saya.



Bahagian atas guna dc, tepi saya guna hdc. Benang sampai Ahad, petang tu jugak siapkan membawak ke malam siap kul 1.30 pagi. Tahan ngantuk adoiii hahaha sebab nak kejar kena pos ari ni juga kalu tak nanti tak sampai b4 raya.



Alhamdulillah siap. hari ni mintak tolong Superman pos kan hahahaa.

5 ulasan:

Jaw @ MyGamanBorNeo berkata...

cantik la benang ni, berkilat & tidak berbulu. ni benang cotton indonesia jg ke?

marinahunny berkata...

ye, cotton indonesia dr medan.. mmg best, basuh banyak kali pun masih ok

Nur Iqa berkata...

kalau benang nona boleh basuh tak?

Tanpa Nama berkata...

assalamuailaikum....bole x tunjukkan cara nk buat kopiah nie??

cik leanora R berkata...

assalamualaikum, bole x buat video mcm mna buat kopiah ney..
nak sangat belajar. dah buat banyak kali tp tetap juga gagal huhuhu