Ahad, 1 April 2012

My yarns collection

Hari ni tengah dukmengait siapkan beg yg Kak Emi tempah. tengah-tengah mengait ngantuk pulak, semalam tido kul 2.30 am. Mata tak ngantuk psl petang tu tertido. Sambil mengait tengok cite Scream 3. Ntahapahapa citer tu hahaha

Lari topik dah ni. Hehehe.

Tengah mengait tadi ngantuk pastu nak hilangkan ngantuk rasa  nak belek plak koleksi benang-benang yang ada. Asyik rasa mcm tak cukup je, sekali dah boleh bukak kedai hahahahaa.



Semua duk dalam beg ni. Banyak lagi yang tak digunakan. Asyik nak beli baru je hahahaha pentamak betol. Hahahaha. Ni beg masa gi Kota Kinabalu ari tu, saya borong baaaaaanyak benang kat sana. Banyak brand Nona dan Sakura. kat tmpat saya memang takde brand tu, tu pasal borong abis-abisan hahahaha.


Ini koleksi yang belum guna tapi ada yg dah guna. Yang tengah guna sekarang ni duk dalam container, malas nk tunjuk sebab sepah hahahahaa.


Ini koleksi benang import. Ada yg saya beli dari Turki, dari Indon pun ada tapi beli dgn kawan dr Penang. Ada jugak beli masa kat KK ari tu.

Saya rasa bagi seorang crocheter, kita sentiasa rasa tak cukup benang kan? hahahaha

5 ulasan:

Jaw @ MyGamanBorNeo berkata...

hahaha ... punya banyak stok benang. ini memang boleh buka kedai mini hehehe

marinahunny berkata...

hahaha tu lah, skrg ni mmg tak jenguk pun kedai benang tu utk beli benang sbb stok nona dh banyak..

fiszah_pjo berkata...

haip!!!..banyaknye benang die..jeles,,beg benang pun besar betul...waaaa..jeles2..pzah beg benang kecik je..(lgpun mmg benang sikit aje..hukhukhuk...

marinahunny berkata...

Pzah, tu beli skit2..gila benang sgt..

MamaDaniel berkata...

banyaknya stok benang.. hehe.. saya belum pernah lagi jumpa benang sakura.. dia macam benang minlon juga ke?