Selasa, 8 Januari 2013

New year, new project

Haluuuuu, selamat tahun baru 2013 buat semua kawan-kawan crocheters. Moga 2013 memberi kita lebih banyak ilham dan kerajinan untuk mengait hahahahaha.

Ok, projek pertama saya untuk 2013 adalah baby cocoon yng ditempah oleh kawan seperguruan masa belajar mekap merangkap kawan adik saya juga hahahaha tapi dah jadi kawan saya hehehe. Untuk memudahkan kerja saya, saya telah meminta beliau memilih sendiri kaler benang yg mana dia nak. Dan ini lah hasilnya.




Saya gunakan shell stitch utk baby cocoon dan mulanya ingat nak buat shell stitch utk beanie skali tp mcm x sesuai plak sbb baby nya insyaallah baby boy so saya buat dc je. Dia order cocoon je tp saje bagi hadiah sekali dgn beanie :D

Enjoy sangat buat cocoon ni. Sape nak order cepaaattttt. hahaaha



Tiada ulasan: