Sabtu, 15 Disember 2012

My 1st shawl

2 bulan lepas kalu tak silap saya Kak Emi ada request suruh saya buatkan shawl kaler merah. Kebetulan masa tu group Yarn Lovers Malaysia tengah duk wat CAL Shawl. Saya ingat nak join tapi malangnya sekerat jalan benang tak cukup. Terpaksa tunggu end of Nov baru dapat balik. Sekarang dah siap dah. Lega rasanya dan macam biasalah saya rasa sayang plak hahahaha. Ok nanti nak buat utk diri sendiri satu lah.



Abaikan lah sepah-sepah tu ye hahahaha. Material yg saya gunakan adalah Milk Cotton Aran dan Milk Cotton Aran Economy kaler red dan rose. Pattern shawl ni saya ambik kat group YLM. Credit to YLM.

ini pattern shawl di atas.


ni plak saya cadang nk try wat utk saya nanti, itupun kalu berkesempatan lah hahahahaa.

* All patterns are credited to group YLM


Tiada ulasan: