Rabu, 14 Januari 2015

Baby cocoon lagi 😊

Alhamdulillah... Baby cocoon ni antara produk yg paling banyak yg ditempah. Saya rasa sebab ianya comel kut dan kebanyakan customer  yg tempah ada yg ingat produk ni hanya  blh dpt dr oversea which is kena beli online dr sana tapi kat Malaysia ni pon banyak hehe cuma poduk kait ni tak banyak diberi pendedahan sebagaimana di luar negara. Ok stop dlu makcik. Jgn membebel kang habis entry ni hahaha.

Ok ni tempahan customer yg dibuat sebagaiman request. Due bulan Mac 2015 tp bagus lah tempah awal2 kan. Hehhee



Ladybird cocoon ni lah yg paling laris. Terhangat di pasara gitewww hahahaha. Ok kali ni saya buat pembaharuan. Saya letakkan sesungut di topi. Dulu xde sesungut hahaha. Lagi comel bila ada sesungut ni heheh.


Yg lagi satu ni customer nak shell stitch cocoon. Dah lama saya tak buat guna pattern shell nih. Makan masa dan jugak makan benang hahaha maksudnya guna benang yg banyak berbanding pattern yg biasa. Tapi cantik sebab nampak bentuk shell tu kan.

Berminat utk tempahan boleh pm saya di FB- marina hunny atau whatsapp /sms 0129584321 .

Tiada ulasan: