Khamis, 6 November 2014

Kasut baby kait dan headband

Asyik panggil booties je. Sekali sekala panggil kasut baby kait pon ok. Betul ke kasut baby kait? Atau kasut kait baby? Saya pon dh confuse hahaha.

Baru seorang customer request sepasang booties dan klip rambut wrna yellow mustard. Nasib baik  kedai benang yg saya biasa pegi tu ada kaler ni hehe. Cantik jg wrna mustard ni. 



Kemudian sorang customer ni nak set booties dgn headband wrna maroon pink. Kemudian nak 2 headband lg wrna oren dan purple. 



Headband tu letakkan butang supaya senang nak ejas dan boleh pakai lama. 

Utk makluman, sy stop ambik order brg kait utk sementara waktu. Mungkin smpai akhir tahun ni dan insyaallah   akn buka balik Februari 2015. Cadangnya saya nak siapkan order yg sedia ada dan berehat seketika. Lagipun hujung bulan ni sy ada ambik booth sempena pesta konvo di UMT. Tp bukan jual brg kait, sy jual makanan hahaha. 

Tp kalau nak order pon saya masih ambik cuma bulan February thn depan baru saya mula buat. Sy nk concentrate bisnes makanan dan nak siapkan projek kait utk diri sendiri pulak. Asyik tertangguh je huhu.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Berminat utk menempah? Boleh inbox saya di FB (klik fb di tepi blog) atau sms/whatsapp  012-9584321.